مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 آذر 1401 ساعت 14:102022-12-05سياسي

قمی: دشداشه، کفن طلبه است مگر می شود از عمامه پرانی بترسد


رییس سازمان تبلیغات اسلامی دشداشه طلبگی را به کفن پوشی تشبیه کرد و بیان داشت: ما که این لباس را به تن کردیم یعنی حاضریم در این راه جان خود را تقدیم کنیم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، حجت الاسلام محمد قمی رییس سازمان تبلیغات اسلامی در دومین روز نشست ملی جهاد تبیین ویژه شبکه امامان محله کشور که مزین به نام طلبه شهید آرمان عزیز است، با اشاره به جایگاه مهم شبکه امامت در عرصه جهاد تبیین، اظهار داشت: در این زمانه و چنین شرایطی، دستگیری از مردم و توفیق قبول تکفل هدایت جامعه، سعادتی است که نصیب هر کسی نمی شود.

وی روایت الإِمامُ الأَنیسُ الرَّفیقُ، وَالوالِدُ الشَّفیقُ، وَالأَخُ الشَّقیقُ، وَالاُمُّ البَرَّهُ بِالوَلَدِ الصَّغیر را مورد توجه قرار داد و گفت: ما نیز باید به تأسی از پیامبر (ص) نسبت به هدایت مردم حریص و مهربان باشیم.

ائمه چقدر زحمت کشیدند که به ما بیاموزند که پیامبر (ص)، امام بود.

امام باید دردمند مردم باشد؛ درست است که یکی از ملزومات امامت خدمت است اما لازمه نور تاباندن به حیات مردمی که در محله شما زندگی می کنند، فقط خدمت رسانی نیست.

به میدان آوردن مردم کار اصلی امام است.

قمی آیه لَقَد أَرسَلنا رُسُلَنا بِالبَیِّناتِ وَأَنزَلنا مَعَهُمُ الکِتابَ وَالمیزانَ لِیَقومَ النّاسُ بِالقِسطِ را به عنوان شاهدی بر این مدعا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قمی: دشداشه، کفن طلبه است مگر می شود از عمامه پرانی بترسد

قمی: دشداشه، کفن طلبه است مگر می شود از عمامه پرانی بترسد