مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 آذر 1401 ساعت 15:102022-12-05سياسي

طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت بار مالی ندارد


در همایش ملی کار و مطالبات کارگری که با پویش ساماندهی کارگران و نیروهای کار برگزار شد، تصویب هرچه سریع تر طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت و حذف شرکت های پیمانکاری مورد تاکید قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، همایش ملی کار و مطالبات کارگری با عنوان پویش طرح ساماندهی و با هدف حذف شرکتهای پیمانکاری و دلال نیروی انسانی با تلاش اندیشکده همت وابسته به قرارگاه بقیه الله و با حضور نمایندگان کمیسیون امنیت ملی مجلس، نمایندگان کارگران در شورای عالی کار و جمع کثیری از کارگران سراسر کشور در سالن اجلاس سرچشمه برگزار شد.

رامین اناری - دبیر همایش و نماینده کارگران قراردادی و شرکتی - در گفت وگو با ایسنا، درباره جزییات این همایش اظهار کرد: کلیات طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت با 194 رای تصویب شد و پس از آن به کمیسیون اجتماعی مجلس رفت و به تصویب رسید.

در حال حاضر طرح ساماندهی در نوبت رسیدگی قرار گرفته و قرار بود که 6 آذر وارد صحن شود ولی متاسفانه در مجلس مطرح نمی شد و همین مساله باعث تشویش اذهان عمومی شده و صبر میلیون ها کارگر و نیروی کار مشمول طرح را به تنگ آورده است.

وی افزود: ما به این دلیل که در مسیر قانون گام برمی داریم، پوشش طرح ساماندهی شهید ابراهیم هادی را با مساعدت اندیشکده همت وابسته به قرارگاه قرب بقیه الله تدارک دیدیم و تلاش کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت بار مالی ندارد

طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت بار مالی ندارد