مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 آذر 1401 ساعت 17:052022-12-05سياسي

جزییات مشارکت در طرح مساله محور شهید احمدی روشن اعلام شد


بنیاد ملی نخبگان به منظور آشناسازی اجتماع نخبگانی با نیازها و مسائل کشور و ترغیب آنها به کارگروهی برای حل مسائل، طرح شهید احمدی روشن را اجرا می کند.

- جزییات مشارکت در "طرح مساله محور شهید احمدی روشن" اعلام شد بنیاد ملی نخبگان به منظور آشناسازی اجتماع نخبگانی با نیازها و مسائل کشور و ترغیب آنها به کارگروهی برای حل مسائل، طرح شهید احمدی روشن را اجرا می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنیاد ملی نخبگان با هدف پشتیبانی از دانش آموختگان و دانشجویان برتر دوره های کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی و به منظور آشناسازی اجتماع نخبگانی علمی با نیازها و مسائل کشور و ترغیب آنان به کار گروهی برای حل این مسائل تسهیلات توسعه هسته های مسئله محور پژوهشی- فناورانه طرح شهید احمدی روشن را اجرا می کند.

تجربه فعالیت بین رشته ای در هسته نخبگانی و همکاری با دانش آموختگان و دانشجویان مستعد از رشته ها و دانشگاه های مختلف، همکاری در مراحل اجرای پروژه ای واقعی که برآمده از مسائل واقعی مبتلابه در صنایع و جامعه است، استفاده از راهنمایی های راهبر متخصص، هم افزایی بین دانشجو و استاد و صنعت و دانشگاه و کسب مهارت های اجتماعی، افزایش خودباوری، مسئولیت پذیری و تحرک اجتماعی از اهداف اجرای این طرح است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات مشارکت در طرح مساله محور شهید احمدی روشن اعلام شد

جزییات مشارکت در طرح مساله محور شهید احمدی روشن اعلام شد