مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 آذر 1401 ساعت 17:102022-12-05بين الملل

شلیک ده ها گلوله توپخانه از سوی کره شمالی به سمت مرزهای دریایی با کره جنوبی


ارتش کره جنوبی اعلام کرد، کره شمالی دست به پرتاب 130 گلوله توپخانه به سمت مناطق حائل دریایی شرقی و غربی طی امروز دوشنبه زده است؛ اتفاقی که در ضمن برگزاری یک مانور نظامی مشترک آمریکا و کره جنوبی با گلوله های جنگی رخ داده و سئول آن را نقض یک توافق نظامی .

- ارتش کره جنوبی اعلام کرد، کره شمالی دست به پرتاب 130 گلوله توپخانه به سمت "مناطق حائل" دریایی شرقی و غربی طی امروز دوشنبه زده است؛ اتفاقی که در ضمن برگزاری یک مانور نظامی مشترک آمریکا و کره جنوبی با گلوله های جنگی رخ داده و سئول آن را نقض یک توافق نظامی دوجانبه سال 2018 خوانده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ستاد کل مشترک ارتش کره جنوبی اعلام کرد، پرتاب این گلوله های توپخانه را که احتمالا برای آن از راکت اندازهای چند گانه استفاده شده، از محل منطقه کومگانگ در استان کانگوون و همچنین از محل دماغه جانگسان در استان هوانگهائه جنوبی و از ساعت 2:59 دقیقه بعد از ظهر به وقت محلی شناسایی کرده است.

به نوشته خبرگزاری یونهاپ، این گلوله ها به مناطق حائل دریایی در شمال خط مرزی شمالی (NLL)، یکی از مرزهای دریایی غیر رسمی که بر اساس یک توافقنامه نظامی بین دو کره در 19 سپتامبر 2018 در راستای کاهش تنش های مرزی ترسیم شد، برخورد کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شلیک ده ها گلوله توپخانه از سوی کره شمالی به سمت مرزهای دریایی با کره جنوبی

شلیک ده ها گلوله توپخانه از سوی کره شمالی به سمت مرزهای دریایی با کره جنوبی