مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 آذر 1401 ساعت 18:502022-12-05سياسي

ثبت 100 درخواست برای راه اندازی غرفه در نمایشگاه پژوهش و فناوری


رییس پارک علم و فناوری استان قم گفت: از زمان فراخوان برپایی نمایشگاه حدود 100 درخواست در سامانه مربوطه ثبت شده بود که در نهایت 62 درخواست مورد پذیرش واقع شد.

- ایسنا/قم رییس پارک علم و فناوری استان قم گفت: از زمان فراخوان برپایی نمایشگاه حدود 100 درخواست در سامانه مربوطه ثبت شده بود که در نهایت 62 درخواست مورد پذیرش واقع شد.

خیرالله رهسپار فرد، امروز 14 آذرماه در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری استان قم که به مناسبت هفته پژوهش در محل نمایشگاه های دائمی استان قم برپا شده است، در گفت وگو با ایسنا، ضمن تقدیر از اقدامات انجام شده در راستای برپایی نمایشگاه، اظهار کرد: در نمایشگاه امسال شاهد رشد کیفی دو و نیم برابری پژوهش ها بوده ایم.

وی با اشاره به ویژگی های مهم نمایشگاه، مطرح کرد: نمایشگاه امسال با نگاه مردمی سازی زیست بوم و هم افزایی همه دستگاه ها تشکیل شده است.

رییس پارک علم و فناوری استان قم با بیان اینکه در برپایی نمایشگاه تمام دستگاه ها پای کار آمدند، عنوان کرد: از زمان فراخوان برپایی نمایشگاه حدود 100 درخواست در سامانه مربوطه ثبت شده بود که در نهایت 62 درخواست مورد پذیرش واقع شد.

وی اضافه کرد: در کل به منظور اینکه بتوان تمام توانمندی های استان از جمله علمی، پژوهشی و فناوری را به عرصه نمایش گذاشت، این نمایشگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت 100 درخواست برای راه اندازی غرفه در نمایشگاه پژوهش و فناوری

ثبت 100 درخواست برای راه اندازی غرفه در نمایشگاه پژوهش و فناوری