مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 آذر 1401 ساعت 09:052022-12-06فرهنگي

جشنواره فیلم های کودک و نوجوان در اصفهان ماندگار شد


مدیر روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی با اعلام ماندگاری جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان در اصفهان، از مشارکت این نهاد و شهرداری اصفهان در راه اندازی صندوق حمایت سینمای کودک و نوجوان برای تولیدات سینمایی به منظور حضور در این جشنواره خبر داد.

- احسان هوشیارگر، مدیر روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی به ایسنا گفت: روز گذشته(15 آذر) مجدداً قرارداد دوساله ای بین بنیاد سینمایی فارابی و شهرداری اصفهان منعقد و جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان در اصفهان ماندگار شد.

او افزود: مراسم افتتاحیه سی و پنجمین دوره از این جشنواره 23 دی ماه 1401 برگزار می شود و جشنواره به طور رسمی از 10 تا 16 مهرماه 1402 در اصفهان برگزار خواهد شد.

هوشیارگر در خصوص علت وجود تردیدها درباره برگزاری جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان در اصفهان، گفت: از اول هم این تصمیم وجود نداشت که جشنواره از اصفهان برود و از طرف بنیاد سینمایی فارابی مسئله ای در این خصوص وجود نداشت، بلکه یکسری اقتضائات و شرایطی مطرح بود که این مشکلات با تعاملاتِ انجام شده برطرف شد و جشنواره در اصفهان باقی ماند.

مدیر روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی در پاسخ به اینکه آیا در رویکرد جشنواره تغییراتی داده خواهد شد یا خیر، تصریح کرد: طبق صحبتی که در جلسه امضای تفاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره فیلم های کودک و نوجوان در اصفهان ماندگار شد

جشنواره فیلم های کودک و نوجوان در اصفهان ماندگار شد