مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 آذر 1401 ساعت 09:102022-12-06سياسي

اولویت ما ادامه عملیات عمرانی فرودگاه به وسیله سرمایه گذار قبلی است


نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: اولویت ما ادامه عملیات عمرانی فرودگاه به وسیله سرمایه گذار قبلی است و اگر این مسئله منتفی شود باید با اتخاذ تصمیمات لازم، - ایسنا/قم نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: اولویت ما ادامه عملیات عمرانی فرودگاه به وسیله سرمایه گذار قبلی است و اگر این مسئله منتفی شود باید با اتخاذ تصمیمات لازم، فرودگاه به بخش دولتی واگذار شود.

احمد امیرآبادی شب گذشته در برنامه گفتگوی ویژه شبکه استانی نور گفت: تصمیم بر این است که مونوریل در فاز اول تا مصلی راه اندازی شود و با شرکت مپنا هم در این رابطه مذاکراتی انجام شده است.

وی با بیان اینکه فرودگاه قم و منطقه گردشگری از یکدیگر جدا شده اند افزود: اولویت ما ادامه عملیات عمرانی فرودگاه به وسیله سرمایه گذار قبلی است و اگر این مسئله منتفی شود باید با اتخاذ تصمیمات لازم، فرودگاه به بخش دولتی واگذار شود.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فعالیت های مجلس یازدهم و با بیان اینکه بیشترین نگاه مجلس شورای اسلامی به مشکلات اساسی کشور اختصاص داشته و قوانین وضع شده بیشتر درباره وضع اقتصادی بوده که قانون مالیات بر ارزش افزوده، سامانه ثبت خریدوفروش و قانون جهش تولید مسکن ازجمله آن هاست گفت: قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، بیمه زوج های ناب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولویت ما ادامه عملیات عمرانی فرودگاه به وسیله سرمایه گذار قبلی است

اولویت ما ادامه عملیات عمرانی فرودگاه به وسیله سرمایه گذار قبلی است