مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 آذر 1401 ساعت 10:152022-12-06سياسي

شعبه ویژه رسیدگی به جرایم سرقت در دادسرای زنجان تشکیل شد


دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان زنجان از تشکیل شعبه ویژه رسیدگی به جرایم سرقت در دادسرای زنجان خبر داد و گفت: با تشکیل این شعیه ویژه رسیدگی به پرونده های سارقان، - ایسنا/زنجان دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان زنجان از تشکیل شعبه ویژه رسیدگی به جرایم سرقت در دادسرای زنجان خبر داد و گفت: با تشکیل این شعیه ویژه رسیدگی به پرونده های سارقان، تسریع و تخصصی خواهد بود.

بهروز عباسی صبح امروز (15 آذر ماه) در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم زنجان، از افزایش تعداد کمپ ها برای ترک اعتیاد معتادان در زنجان خبر داد و افزود: با این تعداد افزایش، دیگر در زنجان با کمبود کمپ مواجه نیستیم، البته معتقدیم معتادان خودمعرف بایستی با معتادان متجاهر تفکیک شوند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان زنجان در ادامه از تشکیل شعبه ویژه رسیدگی به جرایم سارقان در دادسرای زنجان خبر داد و گفت: با تشکیل این شعیه رسیدگی به پرونده های سارقان تسریع و تخصصی خواهد بود.

دادستان زنجان در ادامه با اشاره به اینکه ساماندهی وانت بارها و خورده فروشان در سطح شهر که موجبات بی نظمی و گلایه مندی عمومی را در بر داشته است، تأکید کرد: توجه به این امر یک موضوع حقوق عامه است که شهرداری زنجان اقدامات لازم جهت ساماندهی آنها انجام دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شعبه ویژه رسیدگی به جرایم سرقت در دادسرای زنجان تشکیل شد

شعبه ویژه رسیدگی به جرایم سرقت در دادسرای زنجان تشکیل شد