مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 آذر 1401 ساعت 10:502022-12-06سياسي

بیانیه گرامیداشت روز دانشجو


بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس در بیانیه ای با گرامیداشت 16 آذرماه روز دانشجو ، حفظ آرمانخواهی و روحیه انقلابی و استکبار ستیزی و صیانت از مصالح و منافع ملی و پیش روندگی انقلاب و کشور را از راهبردها و اولویت های فراروی تشکل های متعهد دانشجویی میهن اسلامی دانست.

- بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس در بیانیه ای با گرامیداشت 16 آذرماه "روز دانشجو"، حفظ آرمانخواهی و روحیه انقلابی و استکبار ستیزی و صیانت از مصالح و منافع ملی و پیش روندگی انقلاب و کشور را از راهبردها و اولویت های فراروی تشکل های متعهد دانشجویی میهن اسلامی دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در ابتدای این بیانیه آمده است: 16 آذرماه سالروز شهادت سه دانشجوی قهرمان و استکبارستیز در سال 1332 به دست رژیم وابسته پهلوی است که در تاریخ انقلاب و میهن اسلامی به نماد استکبارستیزی استعمار ستیزی و بصیرت و بیداری دانشجویان کشور تبدیل شده است.

این بیانیه با تأکید بر اینکه در برهه های حساس تاریخ معاصر هر گاه عزت و استقلال کشور عزیزمان در معرض تهدید دشمنان بود؛ همان روحیه عزت طلب و مدافع استقلال، کشورمان را از تهدیدات رهانیده است، تصریح کرده است: در جریان مبارزات منجر به پیروزی انقلاب اسلامی و در طول 44 سال حیات پرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه گرامیداشت روز دانشجو

بیانیه گرامیداشت روز دانشجو