مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 آذر 1401 ساعت 11:252022-12-06سياسي

وزیر بهداشت چهارمین کارت زرد مجلس به وزرای دولت را دریافت کرد


کشوری که در منطقه حرف اول را می زند آیا باید در تهیه سرم با مشکل مواجه شود؟ مگر سرم چه چیز خاصی است که مردم باید داروخانه های متعددی را برای یافتن آن زیرپا بگذارند.

- تابناک _ نمایندگان مجلس شورای اسلامی از توضیحات وزیر بهداشت درباره علت توزیع ناعادلانه امکانات بهداشتی و درمانی در سطح کشور قانع نشدند.

در جلسه صحن علنی امروز مجلس، پس از طرح سوال توسلی نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ و تعدادی دیگر از نمایندگان از وزیر بهداشت و درمان پیرامون وضعیت بهداشت و درمان در شهرها و روستاها، نمایندگان با استماع گزارش و توضیحات وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی با 103 رای موافق، 123 مخالف، 7 رای ممتنع از مجموع 245 نماینده از پاسخ های عین اللهی قانع نشدند.

بر این اساس وزیر بهداشت و درمان از مجلس شورای اسلامی به عنوان چهارمین وزیر دولت سیزدهم از مجلس یازدهم کارت زرد گرفت.

وزارت بهداشت در موضوع دارو غافلگیر شدنماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی گفت: بنده از روز اول هشدار دادم که در برنامه آقای عین اللهی درمان بر پیشگیری مقدم است و امروز در کارنامه ایشان می بینیم که هم درمان و هم پیشگیری دچار مشکل شده است.

فتح الله توسلی در جلسه علنی صبح امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی در طرح سوال خود از وزیر بهداشت در خصوص علت عدم توجه وزارت بهدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر بهداشت چهارمین کارت زرد مجلس به وزرای دولت را دریافت کرد

وزیر بهداشت چهارمین کارت زرد مجلس به وزرای دولت را دریافت کرد