مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 آذر 1401 ساعت 14:502022-12-06سياسي

تجدید میثاق کارکنان شبکه دنا با تنها شهید رسانه ای کهگیلویه و بویراحمد


مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد به همراه جمعی از مدیران و کارکنان این سازمان، گلزار مطهر شهید خداعفو عبدیان را عطر افشانی کردند.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد به همراه جمعی از مدیران و کارکنان این سازمان، گلزار مطهر شهید خداعفو عبدیان را عطر افشانی کردند.

امیر رئوف در حاشیه این مراسم گفت: شهید خداعفو عبدیان، جان خود را در عرصه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی تقدیم انقلاب اسلامی کرد.

وی افزود: این شهید والامقام سابقه طولانی در رسانه ملی داشت؛ در ایامی نیز در شبکه خبر مشغول به فعالیت بود و ما هر ساله به منظور قدردانی از نماد الگو و اسوه، خدمتِ خانواده این شهید می رسیم.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان با اشاره به اینکه امروزه در جنگی رسانه ای و روایتی قرار داریم، اظهارکرد: عواملی مثل تصویربرداران، برنامه سازان و خبرنگاران در این خط مقدم قرار دارند، بنابراین مقام معظم رهبری به این موضوع و جهاد تبیین تاکید زیادی دارد و همین امر رسالت ما را بیشتر کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد، وی بیان کرد: هدف امروز ما تجدید میثاق با شهیدان به ویژه شهید خداعفو عبدیان است و امیدواریم در مسیری که انتخاب کرده ایم ثابت قدم بمانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجدید میثاق کارکنان شبکه دنا با تنها شهید رسانه ای کهگیلویه و بویراحمد

تجدید میثاق کارکنان شبکه دنا با تنها شهید رسانه ای کهگیلویه و بویراحمد