مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 آذر 1401 ساعت 16:152022-12-06حوادث

بازداشت زورگیر خارجی در غرب تهران/ عاملان سرقت از 35 خودرو دستگیر شدند


رییس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری دو سارق حرفه ای که اقدام به سرقت از دستکم 35 دستگاه خودرو کرده بودند، خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ جلیل موقوفه ای به تشریح دو ماموریت پلیس پیشگیری در شبانه روز اخیر اشاره کرد و گفت: یک پرونده مربوط به تیم عملیات کلانتری 171 مصطفی خمینی(ره) است.

ماموران این کلانتری درحال گشت زنی در محله مرتضی گرد بودند که به یک دستگاه خودرو سواری مشکی رنگ با راننده و دوسرنشین که در حال تردد و زاغ زنی خودروهای پارک شده بود، مشکوک شده و متهمان را زیر نظر قرار دادند.

وی با بیان اینکه در همین حین یکی از متهمان از خودرو پیاده و قصد بازکردن در یک خودرو را داشت افزود: ماموران سریعا وارد عمل شده و متهمان به محض روییت خودروی پلیس با سرعت از محل متواری شدند.

در ادامه با اعلام مشخصات خودرو به سایر واحد های گشتی و در جریان یک تعقیب و گریز و اجرای طرح مهار، خودروی مذکور متوقف شده و متهمان به صورت پیاده متواری شدند که در نهایت دو متهم دستگیر و یکی از آنها متواری شد.

رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد: در این عملیات دو متهم دستگیر و در بازرسی اولیه از خودروی آنان آلات و ادوات سرقت کشف شد.

همچنین متهمان که 23 و 30 سال سن داشتند در تحقیقات اولیه به 35 فقره بزه انتسابی و سرقت محتویات خودرو در محله مرتضی گرد با همدستی یکدیگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازداشت زورگیر خارجی در غرب تهران/ عاملان سرقت از 35 خودرو دستگیر شدند

بازداشت زورگیر خارجی در غرب تهران/ عاملان سرقت از 35 خودرو دستگیر شدند