مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 آذر 1401 ساعت 23:202022-12-06دانش

دانشجویان دانشگاه تربیت مدرس در حضور قالیباف چه گفتند؟


مراسم روز دانشجو امروز با حضور رییس مجلس شورای اسلامی برگزار شد که تعدادی از دانشجویان دیدگاه ها و نظرات خود را مطرح کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، فرهاد دانشجو رییس دانشگاه تربیت مدرس در مراسم روز دانشجو که با حضور رییس مجلس در این دانشگاه برگزار شد، گفت: این دانشگاه با 17 دانشکده و 15 مرکز تحقیقاتی و پژوهشگاهی و یک پارک علم و فناوری با حضور بیش از 170 شرکت دانش بنیان توانسته شاخص های تولیدات فاخر علمی را رشد داده و ارتباط میان صنعت و دانشگاه را برقرار کند، همچنین با پرورش هزاران دانشجو و پژوهشگران توانسته رتبه اول سرآمدی در میان دانشگاه های تحت نظر وزارتخانه های علوم و بهداشت کسب کند و همچنین در رتبه 3 ارزیابی معتبر شانگهای در میان دانشگاه های ایران پس از دانشگاه تهران و علوم پزشکی تهران قرار بگیرد.

رییس دانشگاه تربیت مدرس با اشاره به لزوم بازگرداندن اختیارات هیأت های امنای دانشگاه ها تصریح کرد: علم، دانایی و دانش، آشکارترین وسیله عزت و اقتدار کشور و روی دیگر توانایی است.

اقتصاد قوی و مولد و دانش بنیان نقطه قوت کشور و رکن مهم سلطه ناپذیری است.

همچنین عدالت و مبارزه با فساد دو لازم و ملزوم یکدیگر برای مشروعیت نظام هستند و از طرفی استقلال به معنای ایستادگی در برابر زورگویی دشمنان و آزادی اجتماعی به معنای حق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان دانشگاه تربیت مدرس در حضور قالیباف چه گفتند؟

دانشجویان دانشگاه تربیت مدرس در حضور قالیباف چه گفتند؟