مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 آذر 1401 ساعت 12:052022-12-07سياسي

رییسی در دانشگاه؛ 16 آذری که دوباره روشن شد/ 16 یاد از 16 آذرهای گذشته


اهمیت 16 آذر و حضور رییس جمهوری و سیاسی شدن دوباره دانشجویان را هنگامی می توان بهتر دریابیم که به یاد آوریم 16 آذر رو به خاموشی گذاشته بود.

- اهمیت 16 آذر و حضور رییس جمهوری و سیاسی شدن دوباره دانشجویان را هنگامی می توان بهتر دریابیم که به یاد آوریم 16 آذر رو به خاموشی گذاشته بود.

  عصر ایران؛ مهرداد خدیر-  حضور ابراهیم رییسی در دانشگاه و نطق او که هم زمان با نوشتن این یادداشت در حال انجام است تصمیم و اقدامی قابل ستایش است.

     چرا که رییس جمهوری می توانست به بهانه جلسه رأی اعتماد به وزیر پیشنهادی راه وشهرسازی و حضور در مجلس به دتشگاه نرود یا به 27 آذر موکول کند که روز وحدت حوزه و دانشگاه است یا به دانشگاهی برود که دانشجویان آن خودی ترند یا دانشجویان را چنان گزینش کنند که صدای اعتراضی نشنود.

اما همین که رفته ولو چینش ها و گزینش هایی از قبل صورت پذیرفته باشد مثبت است.

     اهمیت 16 آذر و حضور رییس جمهوری و سیاسی شدن دوباره دانشجویان را هنگامی می توان بهتر دریابیم که به یاد آوریم همین نویسنده دو سال قبل و در 16 آذر 1399 نوشت: امروز 16 آذر است؛ روز دانشجو ولی هیچ جا هیچ مراسمی برگزار نمی شود.

وزارت علوم اعلام کرده قرار بوده مراسمی مجازی با حضور رییس جمهوری برگزار شود اما دفتر آقای روحانی پاسخی نداده و شاید چند روز بعد تشکیل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی در دانشگاه؛ 16 آذری که دوباره روشن شد/ 16 یاد از 16 آذرهای گذشته

رییسی در دانشگاه؛ 16 آذری که دوباره روشن شد/ 16 یاد از 16 آذرهای گذشته