مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 آذر 1401 ساعت 13:302022-12-07سياسي

حمله سایبری به خبرگزاری فارس اوج استیصال و درماندگی دشمن است


نماینده مردم نطنز، بادرود و قمصر در مجلس بابیان اینکه خبرگزاری فارس همواره در راستای تقویت همه جانبه کشور، نظام و انقلاب فعالیت کرده، گفت: - رحمت الله فیروزی پور نماینده مردم نطنز، بادرود و قمصر در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار فارس در نطنز در خصوص حمله سایبری به خبرگزاری فارس توسط دشمنان انقلاب و نظام، اظهار کرد: بدون شک رسانه ها درزمینهٔ پیشبرد، هدایت افکار عمومی و جریان سازی رویدادهای سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی نقش مؤثری دارند.

وی افزود: در زمان گذشته به رسانه به دید اطلاع رسانی رویدادها اکتفا می شد، اما امروز رسانه ها در دنیا یک ابزار مهم در جریانات سیاسی اجتماعی جامعه محسوب می شوند که این نکته دارای اهمیت بالایی است.

فیروزی پور تصریح کرد: جنگ امروز دشمنان علیه ایران عزیز یک جنگ ترکیبی است و دشمنان قسم خورده از هر ابزاری برای ضربه به کشور و نظام استفاده می کند و یکی از ابزارهای کور دشمن هک برخی سایت ها و حتی مراکز کشور است.

نماینده مردم نطنز، بادرود و قمصر در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه خبرگزاری فارس همواره در راستای تقویت همه جانبه کشور، نظام و انقلاب فعالیت کرده، خاطرنشان کرد: این رسانه به عنوان رسانه طراز انقلاب توانسته با پوشش، تحلیل و جریان سازی صحیح در کشور بتواند اثر خود را داشته باشد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله سایبری به خبرگزاری فارس اوج استیصال و درماندگی دشمن است

حمله سایبری به خبرگزاری فارس اوج استیصال و درماندگی دشمن است