مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 آذر 1401 ساعت 13:502022-12-07سياسي

انتقاد رییس کل دادگستری از نحوه نگهداری کالاها در انبارهای سازمان اموال تملیکی


رییس کل دادگستری استان سمنان از نحوه نگهداری و ساماندهی کالاهای موجود در انبارهای سازمان اموال تملیکی مرکز این استان انتقاد کرد.

- ایسنا/سمنان رییس کل دادگستری استان سمنان از نحوه نگهداری و ساماندهی کالاهای موجود در انبارهای سازمان اموال تملیکی مرکز این استان انتقاد کرد.

محمدجعفر عبدالهی در حاشیه بازدید معاون دادستان کل کشور از انبارهای سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی مرکزاستان اظهار کرد: باید به درستی از اموال بیت المال حفاظت و صیانت صورت گیرد.

نماینده عالی دستگاه عدلیه در استان با گلایه از نحوه نگهداری اموال در انبارهای سازمان اموال تملیکی مرکز استان تصریح کرد: نحوه نگهداری و ساماندهی کالاهای موجود در انبارهای سازمان اموال تملیکی مرکز استان از شرایط مطلوبی برخوردار نیست .

وی ادامه داد: انتظار می رود انبارهای آن سازمان از تجهیزات، امکانات و فضای مناسب مستقل برای حفاظت و صیانت از اموال بیت المال برخوردار باشد .

عبدالهی حفاظت درست از اموال بیت المال را در بهبود وضعیت اقتصادی کشور موثر دانست و اظهار کرد: دستگاه قضایی استان عزم جدی در رفع موانع و کاستی های احصاء شده در این سازمان دارد .

رییس کل دادگستری استان سمنان با اشاره به کاهش قابل توجه فروش ناشی از مزایده ها در استان اضافه کرد: میزان فروش در مزایده های امو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد رییس کل دادگستری از نحوه نگهداری کالاها در انبارهای سازمان اموال تملیکی

انتقاد رییس کل دادگستری از نحوه نگهداری کالاها در انبارهای سازمان اموال تملیکی