مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 آذر 1401 ساعت 14:002022-12-07سياسي

عملیات آبرسانی 609 روستای خوزستان در حال اجرا است


در حال حاضر آبرسانی به 780 روستا در قالب پروژه های محرومیت زدایی ابلاغ شده و عملیات اجرایی آبرسانی در 609 روستای خوزستان در حال اجرا است.

- ایسنا/خوزستان مدیرعامل شرکت آبفا خوزستان گفت: در حال حاضر آبرسانی به 780 روستا در قالب پروژه های محرومیت زدایی ابلاغ شده و عملیات اجرایی آبرسانی در 609 روستای خوزستان در حال اجرا است.

محمدرضا کرمی نژاد در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به آخرین وضعیت پروژه های محرومیت زدایی در بخش آبرسانی اظهار کرد: پروژه های آبرسانی به روستاهای خوزستان با سرعت در حال اجرا است و خوزستان پیشتاز اجرای پروژه های محرومیت زدایی در کشور است.

وی افزود: در خوزستان پروژه های محرومیت زدایی با همکاری سپاه پاسداران و قرارگاه کربلا در حال اجرا است و پیمانکاران زیادی در شهرهای هدف با نظارت سپاه و مجموعه آب و فاضلاب خوزستان در حال کار هستند.

این مساله نوید خوبی به مردم خوزستان در اجرای پروژه های محرومیت زدایی است.

کرمی نژاد به حل مشکلات آب روستاهای شرق استان اشاره کرد و گفت: آبرسانی به روستاهای ایذه و اندیکا باید با سرعت اجرایی شود و در حال برنامه ریزی برای آبرسانی به 23 روستای ایذه در قالب پروژه های محرومیت زدایی هستیم و برنامه داریم هفته آینده این پروژه را کلنگ زنی کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات آبرسانی 609 روستای خوزستان در حال اجرا است

عملیات آبرسانی 609 روستای خوزستان در حال اجرا است