مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 آذر 1401 ساعت 14:502022-12-07سياسي

«احمد صافی» از مصادیق بارز آموزگار نیکی بود


کانون تربیت اسلامی در پیامی درگشت استاد احمد صافی را تسلیت گفت؛ در این پیام آمده است: استاد «احمد صافی» از مصادیق بارز آموزگار نیکی بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، کانون تربیت اسلامی در پیامی درگشت استاد احمد صافی را تسلیت گفت؛ در این پیام آمده است: به نام خداوند جان وخرد/ کزین برتر اندیشه برنگذرد؛ معلمی وارسته، استادی اخلاق مدار، مخلص و تلاشگر، دلسوز و متواضع، پیشکسوتی الگو، خستگی ناپذیر و صبور، عالمی با ایمان و آگاه به مسائل تعلیم و تربیت استاد، احمد صافی به حکم تقدیر الهی رخ در نقاب خاک کشید و جامعه فرهنگیان و دانشگاهیان و دانشجویان را در غم خود سوگوار کرد.

  انسانی لایق و تأثیرگذار و آگاه به زمان و نیاز جامعه با آگاهی و اشراف کافی به مشکلات تعلیم و تربیت، گاه در دانشگاه و گاه در کلاس و مدرسه و گاهی هم در عرصه ستاد و معاونت آموزشی و دبیر کلی شورای عالی در صدد اثبات این نکته بود که بالاترین نرخ رشد سرمایه مربوط به سرمایه گذاری در تربیت و عقل و هوش جامعه و فرزندان جامعه است.

 او از مصادیق بارز آموزگار نیکی بود که به فرمایش امام صادق (ع) جنبندگان زمین و هر کوچک و بزرگی برای او طلب آمرزش می کنند؛ پنج دهه کسوت معلمی و تألیف ده ها جلد کتاب کاربردی و مرجع درسی و صدها سخنرانی و مقاله و در پایان   خدمت در سن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«احمد صافی» از مصادیق بارز آموزگار نیکی بود

«احمد صافی» از مصادیق بارز آموزگار نیکی بود