مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 آذر 1401 ساعت 15:202022-12-07بين الملل

اتحادیه اروپا «پرس تی وی» را حذف کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، شرکت ماهواره ای فرانسوی یوتل ست چند هفته پس از اعمال تحریم های اتحادیه اروپا علیه شبکه خبری انگلیسی زبان پرس تی وی، - چند هفته پس از اعمال تحریم های اتحادیه اروپا علیه شبکه خبری انگلیسی زبان صدا و سیما، حالا خبر ها حاکی از حذفِ پرس تی وی از یوتل ست است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، شرکت ماهواره ای فرانسوی یوتل ست چند هفته پس از اعمال تحریم های اتحادیه اروپا علیه شبکه خبری انگلیسی زبان پرس تی وی، آن را قطع کرد.

این شبکه خبری صدا و سیما در سالیان اخیر بار ها به بهانه های واهی از سوی شرکت های ارائه دهنده خدمات ماهواره ای تحت فشار بوده است.

آن طور که در گفت وگوی شبکه خبر با فؤاد ایزدی و کارشناسان مطرح شد، این اقدام شرکت یوتل ست برخلاف مقررات بین المللی و آزادی رسانه هاست.

چندی پیش پیمان جبلی رییس صداوسیما پیش از تحریم خود و برخی از مدیران دیگر رسانه ملّی توسط وزارت خزانه داری آمریکا از تحریم شبکه پرس تی وی خبر داده بود.

او که خود روزگاری مسئولیت معاونت برون مرزی رسانه ملی را عهده دار بود به عنوان رییسِ صداوسیما اولین نفری بود که واکنش نشان داد و گفت: بار اول نیست ادعای آزادی بیان که غرب دارد و از آن به عنوان یک امتیاز مطرح می کند، خلاف آن عمل می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتحادیه اروپا «پرس تی وی» را حذف کرد

اتحادیه اروپا «پرس تی وی» را حذف کرد