مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 آذر 1401 ساعت 16:352022-12-07سياسي

ابلاغ تعرفه جدید حق التحریر دفاتر ازدواج و طلاق


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو از سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، صفدر کشاورز معاون امور اسناد سازمان ثبت با اعلام این خبر اظهارداشت: - تعرفه جدید حق التحریر دفاتر ازدواج و طلاق به پیشنهاد سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و تأیید رییس قوه قضاییه ابلاغ شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو از سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، صفدر کشاورز معاون امور اسناد سازمان ثبت با اعلام این خبر اظهارداشت: این تعرفه بعد از تأیید رییس دستگاه قضا دوازدهم آذر به سازمان ثبت اسناد و املاک کشور ابلاغ شد.

وی با بیان اینکه 2 سال از تاریخ آخرین ابلاغ تعرفه دفاتر ازدواج و طلاق سپری شده است، افزود: مطابق ماده 26 نظام نامه ازدواج و طلاق، حق التحریر تعرفه دفاتر ازدواج و طلاق هر 2 سال یکبار باید مورد بازنگری قرار گیرد و این در حالی است که آخرین تاریخ ابلاغ تعرفه به دفاتر در ابتدای سال 1399 تعیین و ابلاغ شده بود.

معاون امور اسناد سازمان ثبت اظهار داشت: با توجه به انقضای مدت 2 ساله این تعرفه به پیشنهاد رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و پیگیری معاونت امور اسناد، این تعرفه از سوی رییس قوه قضاییه تأیید و مطابق ماده 26 نظام نامه ازدواج و طلاق به سازمان ثبت اعلام که متعاقباً به همه استان ها نیز اعلام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابلاغ تعرفه جدید حق التحریر دفاتر ازدواج و طلاق

ابلاغ تعرفه جدید حق التحریر دفاتر ازدواج و طلاق