مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 آذر 1401 ساعت 11:402022-12-08فرهنگي

دیدار نویسنده پرفروش ایرانی با دانشجویان ترکیه


محمدمیرکیانی نویسنده پرفروش ایرانی در حاشیه سی و نهمین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب استانبول با دانشجویان گروه زبان و ادبیات فارسی دانشگاه استانبول و استادان این دانشگاه دیدار و گفت وگو کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، همزمان با آخرین روز بخش بین الملل سی و نهمین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب استانبول محمد میرکیانی (نویسنده)، اسماعیل جانعلی پور (مدیر کل مجامع، تشکل ها و فعالیت های فرهنگی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی) و حسن دیده بان (وابسته فرهنگی سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در استانبول) با زبان آموزان فارسی و دانشجویان گروه زبان و ادبیات فارسی دانشگاه استانبول و دانش آموزان مجتمع فرهنگی آموزشی فجر ایرانیان استانبول دیدار و درباره اهدا و ارسال کتاب گفت و گو کردند.

در این دیدار رییس دانشگاه استانبول با اهدای لوح تقدیر از حضور محمدمیرکیانی در این دانشگاه و گفت و گو با دانشجویان تقدیر و تشکر کرد.

تعداد زیادی از کتاب های محمد میرکیانی به زبان ترکی ترجمه و در ترکیه منتشر شده است و حضور این نویسنده در این مدرسه چهارصد نفری با استقبال دانش آموزان مواجه شد.

خانه کتاب و ادبیات ایران به نمایندگی از صنعت نشر کشورمان در این نمایشگاه به معرفی و عرضه بیش از 275 عنوان کتاب در موضوع های ادبیات کلاسیک و معاصر، ادب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار نویسنده پرفروش ایرانی با دانشجویان ترکیه

دیدار نویسنده پرفروش ایرانی با دانشجویان ترکیه