مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 آذر 1401 ساعت 13:102022-12-08سياسي

امیر حاتمی: هدف جنگ شناختی دشمن، اختلال و تزلزل در درک مفاهیم ارزشی است


مشاور فرماندهی کل نیروهای مسلح در امور ارتش گفت: هدف نهایی از جنگ شناختی دشمن ایجاد اختلال و تزلزل در درک و شناخت مفاهیم و معانی ارزشی در آحاد ملت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، امیر سرتیپ حاتمی مشاور فرماندهی کل نیروهای مسلح در امور ارتش به مناسبت روز دانشجو در نشست جهاد تبیین در جمع دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی ارتش حضور پیدا کرد.

وی در این نشست ضمن تسلیت شهادت جمعی از نیروهای انتظامی و بسیجی مدافع امنیت و آسیب دیدن جمعی دیگر از مردم که موجب خسران و خسارت فراوانی شده است گفت: این حوادث ناگوار که در عرصه اجتماعی کشور عزیزمان اتفاق افتاده را می توان از منظر مشارکت کنندگان به سه دسته تقسیم بندی و مطالعه کرد.

شروع اعتراضات با محوریت هیجانات و احساسات شکل گرفت، مقام معظم رهبری (مدظله العالی) نیز به این بخش به درستی اشاره فرمودند و معترضین را به آرامش دعوت کردند.

بخشی از این اعتراضات نیز به مباحث معیشتی و نظایر آن که دغدغه این روزهای آحاد مردم است، برمی گردد.

وی مسئولیت قوای سه گانه کشور را در برآورده ساختن دغدغه ها و انتظارات معیشتی و اقتصادی مردم بسیار حائز اهمیت دانست و اظهار داشت: تمامی دستگاه ها و نهادهای کشور باید در جهت بهبود و اصلاح معیشت مردم با نهایت تلاش و همت قدم برداشته و مطالبات اقتصادی مردم را پاسخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیر حاتمی: هدف جنگ شناختی دشمن، اختلال و تزلزل در درک مفاهیم ارزشی است

امیر حاتمی: هدف جنگ شناختی دشمن، اختلال و تزلزل در درک مفاهیم ارزشی است