مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 آذر 1401 ساعت 16:152022-12-08حوادث

کشف قریب به 100 کیلوگرم تریاک در بزرگراه آزادگان تهران


رییس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ از کشف 99 کیلو و 210 گرم تریاک از سوداگران مرگ در یک عملیات پلیسی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ ضرغام آذین در تشریح جزییات این خبر گفت: درپی ارجاع چندین فقره شکایات و گزارشات مردمی مبنی بر فعالیت مجرمانه یکی از موادفروشان سابقه دار شهر تهران، پرونده ای در این رابطه تشکیل شده و تیمی از ماموران عملیات ویژه این پلیس رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند.

وی با اشاره به انجام اقدامات پلیسی گفت: برابر اقدامات اطلاعاتی و پلیسی بر روی افراد مورد نظر، مشخص شد متهمان یک محموله موادمخدر را از یکی از استان های جنوبی کشور تهیه کرده و قصد دارند که با استفاده از دو دستگاه خودرو پژو پارس و پژو 405 آن را به تهران منتقل کنند و در حال حاضر نیز خودروها در حال حرکت به سمت تهران است.

آذین ادامه داد: در همین راستا نیز بلافاصله ماموران اقدام به هماهنگی با مقام قضایی و اخذ مجوز عملیات کرده و به محورهای مواصلاتی مذکور اعزام شده و بدین ترتیب شمارش معکوس برای دستگیری متهمان آغاز شد.

ماموران بعد چندین ساعت گشت زنی هدفمند و رصد خودروهای مذکور در محورهای مواصلاتی شهر تهران سرانجام روز گذشته درحالی که خودروی حامل سه متهم را که در اتوبان آزادگان تهران در حال حرکت بود مورد شناسایی قرارداده و در اقدامی هوشم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف قریب به 100 کیلوگرم تریاک در بزرگراه آزادگان تهران

کشف قریب به 100 کیلوگرم تریاک در بزرگراه آزادگان تهران