مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 آذر 1401 ساعت 18:102022-12-08سياسي

نماینده مجلس: نظام در موضوع حجاب عقب نشینی نکرده


نماینده گرمسار در واکنش به خبر انحلال گشت ارشاد می گوید: چیزی که من خبر دارم این است که گشت ارشاد جمع نشده، شاید تاکتیکش عوض شده است و نیاز باشد با تدبیر و هنر دیگر، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از رویداد 23، اردشیر مطهری در مجلس یازدهم درباره موضوع حجاب و گشت ارشاد می گوید: حجاب موضوعی است که تشکیلات نظام و حاکمیت، سال هاست دارد روی آن کار می کند.

از این رو برای موفقیت در این امر، همه دستگاه های مسئول در سطح ملی باید اراده خود را نشان دهند.

متاسفانه برخی از تشکیلات ها که موضوع حجاب، رسالت شان است، در چند سال اخیر کوتاه آمدند و عزم و اراده ای را گاهاً در کارهایشان نمی بینیم.

او می گوید: یک سوال مهم این است که چرا گشت ارشاد تشکیل شد؟ این موضوع، مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی است و متاسفانه، ما نگاه می کنیم برخی از دستگاه ها، مسئولیت شان را پاسخگو نبودند و خود به خود پلیس آمد و جور دستگاه های دیگر را کشید.

حتی تصور پلیس در شروع کار این بود که پس از عمل به وظیفه اش، برخی دستگاه ها بیایند و بگویند این کار به شما مربوط نمی شود؛ مثل آموزش و پروش، آموزش عالی، صدا و سیما و.

نه تنها این دستگاه ها پای کار نیامدند که حتی فاصله هم گرفتند و احساس کردند چقدر خوب شد که یک مجموعه ای آمده بار آن ها را به دوش گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده مجلس: نظام در موضوع حجاب عقب نشینی نکرده

نماینده مجلس: نظام در موضوع حجاب عقب نشینی نکرده