مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 آذر 1401 ساعت 18:502022-12-08سياسي

نتوانسته ایم حوزه اجرا را با حوزه پژوهش عجین کنیم


بحث مهمی که وجود دارد این است که ما در کشور در حوزه خدمت رسانی چه در حوزه تولید و چه در حوزه ایجاد ظرفیت دچار خلأ هستیم و این خلا این است که نتوانسته ایم حوزه اجرا را با حوزه پژوهش عجین کنیم.

- ایسنا/خراسان رضوی فرماندار مشهد گفت: بحث مهمی که وجود دارد این است که ما در کشور در حوزه خدمت رسانی چه در حوزه تولید و چه در حوزه ایجاد ظرفیت دچار خلأ هستیم و این خلا این است که نتوانسته ایم حوزه اجرا را با حوزه پژوهش عجین کنیم.

محسن داوری با حضور در غرفه ایسنا در گفت وگو با این خبرگزاری در نمایشگاه پژوهش و فناوری مشهد اظهار کرد: اولین قدم برای ارزیابی یک کار این است که بینیم چقدر از یک کار استقبال شده و بازدیدکنندگان نیز تا چه اندازه در آن حوزه توانسته اند ارتباط برقرار کنند.

وی افزود: بحث مهمی که در این میان وجود دارد این است که ما در کشور در حوزه خدمت رسانی چه در حوزه تولید و چه در حوزه ایجاد ظرفیت دچار خلأ هستیم و نشانه این است که نتوانسته ایم حوزه اجرا را با پژوهش عجین کنیم.

فرماندار مشهد بیان کرد: در حقیقت اگر بتوانیم علم را به اجرا نزدیک کنیم در بسیاری از حوزه ها موفق خواهیم بود، بدین منظور که ما نیازمندی خود را بدانیم بر اساس آن نیاز با استفاده از تجربه و علم خود به تولیداتی دست بزنیم، البته منظور از این تولید صرفا تولید کالا نیست و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتوانسته ایم حوزه اجرا را با حوزه پژوهش عجین کنیم

نتوانسته ایم حوزه اجرا را با حوزه پژوهش عجین کنیم