مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 آذر 1401 ساعت 18:502022-12-08سياسي

تسهیلات قرض الحسنه 500 میلون تومانی برای تجاری سازی محصولات فناوری


معاون علمی پژوهشی سپاه امام رضا(ع) گفت: به مجموعه هایی که قصد تجاری سازی دارند تا سقف 500 میلیون تومان تسهیات قرض الحسنه تخصیص پیدا می کند.

- ایسنا/خراسان رضوی معاون علمی پژوهشی سپاه امام رضا(ع) گفت: به مجموعه هایی که قصد تجاری سازی دارند تا سقف 500 میلیون تومان تسهیات قرض الحسنه تخصیص پیدا می کند.

محمود کفاش با حضور در غرفه ایسنا در گفت وگو با این خبرگزاری در نمایشگاه پژوهش و فناوری مشهد در خصوص نقش بسیج در پیشرفت های فناورانه اظهار کرد: سازمان علمی پژوهشی بسیج به فرموده مقام معظم رهبری، برای دستیابی به جهاد علمی و رسیدن به مرجعیت علمی در سطح کشور شکل گرفته و این سازمان قریب به 12 سال ماموریت خود را در عرصه علمی کشور آغاز کرده است.

وی افزود: وظیفه ما بسیج کردن تمام عرصه هایی است که در زمینه علم و فناوری مشغول به فعالیت هستند و تمام تلاش خود را در راستای حمایت و هدایت از محصولات به کار خواهیم گرفت.

یکی از وظایف ما شناسایی استعدادهایی است که هنوز شکوفا نشده و آمادگی شکوفا شدن دارند؛ در پایگاه های علمی مأموریت داریم که پس از شکوفایی استعدادها آن را به ایده تبدیل کنیم که به خلاقیت و نوآوری بدل و در نهایت منجر به تولید محصول شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسهیلات قرض الحسنه 500 میلون تومانی برای تجاری سازی محصولات فناوری

تسهیلات قرض الحسنه 500 میلون تومانی برای تجاری سازی محصولات فناوری