مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 آذر 1401 ساعت 22:212022-12-08اقتصادي

اختصاص وام ارزان قیمت اشتغال زایی ویژه معلولان سمنان/ معلولان نخبه حمایت می شوند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان در آیین تجلیل از معلولان موفق، خانواده و فعال مؤثر در امر خدمت رسانی به افراد دارای معلولیت این استان اظهار کرد: معلولیت باعث ناتوانی نخواهد شد و با اراده و خودباوری می توان به موفقیت های فراوانی دست یافت که شما معلولان توانمند و برتر این مهم را تحقق بخشیدید.

وی افزود: اختصاص و پرداخت تسهیلات ارزان قیمت برای ایجاد اشتغال ویژه معلولان و توانمندسازی این قشر از جامعه ضروری است و در بخش تسهیلات تبصره 16، تلاش خواهیم کرد تا اعتبار خوبی برای توانمندسازی افراد دارای معلولیت استان سمنان اختصاص دهیم.

استاندار سمنان اضافه کرد: مناسب سازی اماکن عمومی برای تسهیل در امر دسترسی معلولان باید با دقت ویژه پیگیری و اجرایی شود.

هاشمی ادامه داد: در اجرای طرح های عمرانی و احداث مسکن باید همواره موضوع تدوین پیوست مناسب سازی ویژه معلولان در نظر گرفته شود و مدیران کل مربوطه استان سمنان در زمینه مناسب سازی، مسکن، توانمندسازی و رفع دغدغه ها و مشکلات افراد دارای معلولیت اقدامات لازم را در دستور کار قرار دهند.

وی افزود: بیش از 13 هزار و 657 نفر معلول در استان سمنان وجود دارند که از این تعداد یک هزار نفر دانش آموز هستند و مطالبات و دغدغه های آنان پیگیری خواهد شد و در زمینه حمایت از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص وام ارزان قیمت اشتغال زایی ویژه معلولان سمنان/ معلولان نخبه حمایت می شوند

اختصاص وام ارزان قیمت اشتغال زایی ویژه معلولان سمنان/ معلولان نخبه حمایت می شوند