مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 18 آذر 1401 ساعت 15:302022-12-09سياسي

ارتش رسانه ای آمریکا در اهداف شوم چند روز اخیر شکست خورد


ارتش رسانه ای آمریکا در چند روز اخیر شکست خورد و نتوانست اهداف شوم خود را اجرا کند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی امام جمعه تبریز گفت: ارتش رسانه ای آمریکا در چند روز اخیر شکست خورد و نتوانست اهداف شوم خود را اجرا کند.

حجت الاسلام والمسلمین محمد علی آل هاشم در خطبه های نماز جمعه تبریز اظهار کرد: دشمن مخصوصا آمریکایی ها می خواستند از مناسبت تاریخی 16 آذر با روایت جعلی و نادرست از روزی که با مختصات ضدآمریکایی شناخته می شود، علیه آزاده ترین نظام منطقه و ضدآمریکایی ترین دولت در سطح جهان سو استفاده کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا وی ادامه داد: از همه دانشجویان عزیز که در خنثی کردن توطئه دشمن با هوشیاری خود به وظیفه دینی و ملی عمل کردند تشکر و سپاسگزاری می نمایم.

وی خاطرنشان کرد: مردم غیور به ویژه اصناف و بازاریان آرزوی دشمن را به کابوس تبدیل کردند اما برخلاف کشور ما اعتصابات شدید در اروپا آغاز شده است و هر روز شاهد شکل گیری بزرگی از اعتصابات صنفی و بازاری در اروپا الخصوص کشورهای فرانسه و انگلیس هستیم.

امام جمعه تبریز ادامه داد: در کشورهای اروپا روزی نیست که رسانه ها اخباری از اعتصاب و اعتراض گزارش ندهند اما آنچه نادیده گرفته می شود استاندارد دوگانه غربی ها برای مقابله با اعتراض ها و آشوب ها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتش رسانه ای آمریکا در اهداف شوم چند روز اخیر شکست خورد

ارتش رسانه ای آمریکا در اهداف شوم چند روز اخیر شکست خورد