مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 آذر 1401 ساعت 09:102022-12-10اقتصادي

علت گرانی نهاده های دامی/ خرید 12 هزار رأس دام از دامداران گلستانی


معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی گلستان از برنامه ریزی برای حل مشکلات دامداران گلستانی خبر داد و گفت: افزایش قیمت نهاده های دامی صرفاً مربوط به گلستان نیست.

- ایسنا/گلستان معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی گلستان از برنامه ریزی برای حل مشکلات دامداران گلستانی خبر داد و گفت: افزایش قیمت نهاده های دامی صرفاً مربوط به گلستان نیست.

صاحب خیراندیش امروز شنبه 19 آذر در گفتگو با خبرنگاران، با اشاره به تدبیر جهاد کشاورزی برای رفع مشکل دامداران گلستانی اظهار کرد: با همکاری شرکت پشتیبانی امور دام اقدام به خرید دام دامداران کرده که در وهله نخست 12 هزار رأس دام با قیمت مصوب 86 هزار تومان از دامداران گلستانی خریداری شد.

وی با طرح این پرسش که آیا مشکل دامداران با خرید دام حل می شود یا اینکه باید قیمت نهاده های دام کاهش یابد، پاسخ داد: افزایش قیمت نهاده های دامی صرفاً مربوط به گلستان نیست و در تمامی نقاط کشور وجود دارد، ما پیشنهادات خود در زمینه صادرات دام و مشوق های صادراتی را به وزارتخانه ارسال کردیم که در صورت موافقت می تواند به رونق این بخش کمک کند.

معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی گلستان با بیان اینکه پیشنهادات برای بهبود وضعیت دامداران از بدو هدفمندی یارانه ها به وزارتخانه ارسال شده و انجام آن در دست پیگیری است، تص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علت گرانی نهاده های دامی/ خرید 12 هزار رأس دام از دامداران گلستانی

علت گرانی نهاده های دامی/ خرید 12 هزار رأس دام از دامداران گلستانی