مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 آذر 1401 ساعت 12:102022-12-10فرهنگي

«سینماحقیقت» فضایی برای گفتگوست، این امکان را سلب نکنیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مصطفی شوقی مدیر خانه مستند انقلاب اسلامی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره الویت های خانه مستند برای حمایت از تولید آثار مختلف سینمای مستند گفت: - سینماحقیقت فضایی برای گفتگوست، این امکان را سلب نکنیم مصطفی شوقی مدیر خانه مستند انقلاب اسلامی بیان کرد: جشنواره جدا از اینکه محل ارزیابی آثار مستند است، یک محل گفتگو به شمار می آید و از این جهت ارزشمند است که جامعه ما با توجه به همه بحران ها و مشکلاتی که دارد، برای اینکه راه درست را انتخاب کند، به گفتگو نیازمند است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مصطفی شوقی مدیر خانه مستند انقلاب اسلامی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره الویت های خانه مستند برای حمایت از تولید آثار مختلف سینمای مستند گفت: هر آن چیزی که مرتبط به ایران یا مسئله ایران باشد، محور و موضوعی برای خانه مستند است که یا درباره آن فیلم ساخته می شود یا در ادامه راه ساخته خواهد شد.

در واقع باید بگویم بیم و امیدها، آمال و آرزوها، مشکلات و راهی که پیش روی ایران عزیزمان است، برای ما مهمترین موضوع و الویت است.

در واقع مرز ما در مستندسازی منافع ملی است.

بر همین مبنا در این سال ها درباره حوزه های عدالت طلبی، مطالبه گری، محیط زیست، تاریخ، سیاست، اقتصاد و اجتماع به تولید فیلم هایی پرداخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«سینماحقیقت» فضایی برای گفتگوست، این امکان را سلب نکنیم

«سینماحقیقت» فضایی برای گفتگوست، این امکان را سلب نکنیم