مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 آذر 1401 ساعت 12:452022-12-10سياسي

حفظ درختان از الزامات مهم در تهیه طرح های شهری است


رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر اصفهان حفاظت از درختان را در اولویت مدیریت شهری دانست و گفت: یکی از الزامات مهم در تهیه هر طرحی برای شهر، - حفظ محیط زیست، فضای سبز و تک تک درختان شهر است.

سید امیر سامع در گفت وگو با ایسنا، درباره حفظ، نگهداری، توسعه هدفمند و هوشمندانه فضای سبز اصفهان، اظهار کرد: امروزه بوستان ها ضمن اینکه نقش محیط زیستی بسیار مهمی دارند، در حوزه مسائل اجتماعی و کیفیت زندگی اجتماعی هم تأثیرگذار هستند.

در حال حاضر فرهنگ آپارتمان نشینی باعث شده که بسیاری از افراد امکان دسترسی به فضاهای تفرجی یا بازی را نداشته باشند، پس حفظ و تجهیز بوستان ها برای حضور خانواده ها اقدام بسیار ارزشمندی است.

وی با تأکید بر اهمیت ایجاد فضاهایی با امکانات مناسب برای حضور گروه های مختلف سنی، افزود: درختان یکی از عناصر مهم در بوستان ها هستند که حفظ آن ها در طول چند ده سال بسیار مورد توجه است.

بر این اساس اقدامات لازم برای نگهداری درختان ازنظر خاک، هوا و آب در دستور کارهای شهرداری اصفهان قرار دارد و مسیر رشد درختان به صورت مستمر رصد می شود.

رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر اصفهان با تأکید بر اینکه هر درختی در زندگی مردم و محیط زیست تأثیر بسزایی دارد و ما وظیفه داریم از درختان حفاظت کنیم، گفت:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حفظ درختان از الزامات مهم در تهیه طرح های شهری است

حفظ درختان از الزامات مهم در تهیه طرح های شهری است