مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 آذر 1401 ساعت 13:552022-12-10اجتماعي

شاخص آلودگی هوای قزوین به 151 تا 200 پی پی ام رسید


سرپرست محیط زیست انسانی استان قزوین از افزایش شاخص آلودگی هوای قزوین خبر داد و گفت: شاخص آلودگی هوای قزوین به 151 تا 200 پی پی ام رسیده است.

- سعید میرزاحسینی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به افزایش شاخص آلودگی هوا، که به 151 تا 200 پی پی ام رسیده است، نگرانی هایی در خصوص مزایای آلودگی بر سلامت افراد وجود دارد.

آلودگی هوا به جهت پایداری هوا و انباشت آلایندگی است که پیشنهاد می شود، افراد تا جای ممکن از قرارگیری در معرض هوای آلوده جلوگیری کنند.

وی افزود: با توجه به افزایش شاخص آلودگی هوا، شاخص هوا برای همه گروه های سنی ناسالم است و پیرو این موضوع قرار شد کمیته های اضطراری توسط فرمانداران هر شهرستان برگزار شود.

سرپرست محیط زیست انسانی استان قزوین اعلام کرد: علاوه بر شهر قزوین، سایر شهرستان های استان نیز در وضعیت ناسالم قرار دارند و تصمیم گیری برای تعطیلی مدارس از سوی فرمانداران در کمیته اضطراری اتخاذ خواهد شد.

وی تصریح کرد: در این شرایط افراد دارای مشکلات قلبی و ریوی، کودکان و افراد سالمند باید در منزل بمانند و افراد سالم نیز از تردد در فضای باز شهری خودداری کنند.

میرزاحسینی خاطرنشان کرد: آلودگی هوا زمانی از نرم طبیعی خود خارج می شود که هوای استان ساکن و پایدار باشد، در این صورت آلاینده ها تجمع کرده و جابجا نمی شوند که این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاخص آلودگی هوای قزوین به 151 تا 200 پی پی ام رسید

شاخص آلودگی هوای قزوین به 151 تا 200 پی پی ام رسید