مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 آذر 1401 ساعت 14:252022-12-10سياسي

دیدارجهادگران اردبیلی با ناصر دستاری جانباز جنگ تحمیلی


رییس جهاددانشگاهی اردبیل به همراه معاونان و مدیران این واحد با جانباز 70 درصدی جنگ تحمیلی، سردار ناصردستاری دیدار کردند.

- دیدارجهادگران اردبیلی با " ناصر دستاری" جانباز جنگ تحمیلی ایسنا/اردبیل رییس جهاددانشگاهی اردبیل به همراه معاونان و مدیران این واحد با جانباز 70 درصدی جنگ تحمیلی، سردار "ناصردستاری " دیدار کردند.

این دیدار که 19 آذر با هماهنگی فرمانداری اردبیل و در قالب طرح همسفرخورشید و دیدار و تجلیل از همسران جانبازان 70 درصد و با هدف تجدید بیعت با آرمان های شهدای انقلاب اسلامی صورت گرفت، دکتر مهران اوچی اردبیلی، گفت: باگذشت چندین سال از پایان جنگ تحمیلی، هنوز در برخی خانه ها جنگ پایان نیافته و حماسه آفرینی در جبهه عشق و ایثار همچنان ادامه دارد.

رییس جهاددانشگاهی اردبیل اظهار کرد: همیشه زمانی که صحبت از جنگ به میان می آید ذهن ها تنها درگیر سربازان و مردان در مناطق جنگی می شود ولی حقیقت این است که در هرجنگ این زنان بوده اند که نقش موثری داشته اند.

زنانی که در زمان خود جنگ پشت جبهه مقاومت کرده و اکنون بعد از گذشت بیش از سه دهه، جوانی و عمر خود را صرف مراقبت و التیام دادن زخم های یادگاران جنگ می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدارجهادگران اردبیلی با ناصر دستاری جانباز جنگ تحمیلی

دیدارجهادگران اردبیلی با ناصر دستاری جانباز جنگ تحمیلی