مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 آذر 1401 ساعت 16:252022-12-10اقتصادي

فعالیت 26 اکیپ راهداری زمستانه در گلستان/ وجود 51 گردنه برف گیر


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان از فعالیت 26 اکیپ راهداری زمستانه در راهدارخانه های سطح استان خبر داد و گفت: نیروهای اکیپ زمستانه از ابتدای آذر ماه فعالیت خود در طرح زمستانه را آغاز کرده اند.

- ایسنا/گلستان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان از فعالیت 26 اکیپ راهداری زمستانه در راهدارخانه های سطح استان خبر داد و گفت: نیروهای اکیپ زمستانه از ابتدای آذر ماه فعالیت خود در طرح زمستانه را آغاز کرده اند.

عادل مصدقی در گفتگو با خبرنگار ایسنا با اشاره به طرح زمستانه راهداری اظهار کرد: پنج هزار و 250 کیلومتر راه اعم از بزرگراه، راه اصلی و فرعی و راه روستایی در استان گلستان وجود دارد که از این میزان طول راه سه هزار و 600 کیلومتر آن تحت پوشش طرح زمستانه قرار دارد.

وی از وجود 51 گردنه برف گیر به طول بیش از 800 کیلومتر خبر داد و افزود: با بارش های خوبی که هفته گذشته در استان گلستان رخ داده اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای وارد طرح زمستانه شده و امسال 26 اکیپ راهداری زمستانه در راهدارخانه های گلستان با مشارکت و هماهنگی پلیس راه و سایر دستگاه های خدمات رسان فعالیت خواهند کرد.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای گلستان با بیان اینکه 450 نفر در راهداری سطح استان گلستان فعالیت دارند که غالب آن ها در طرح زمستانه مشارکت می کنند، بیان ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 26 اکیپ راهداری زمستانه در گلستان/ وجود 51 گردنه برف گیر

فعالیت 26 اکیپ راهداری زمستانه در گلستان/ وجود 51 گردنه برف گیر