مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 آذر 1401 ساعت 18:352022-12-10اقتصادي

تایید پرداخت اعتبار محور نهاوند به سه راهی کنگاور


نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی از تضمین و تایید پرداخت اعتبار 120 میلیارد تومانی پروژه محور نهاوند به سه راهی کنگاور از محل ماده 56 توسط سازمان برنامه و بودجه کشور خبر داد.

- علیرضا شهبازی اظهار کرد: با پیگیری های انجام شده و پیرو جلسات متعدد در وزارت راه، مسکن و شهرسازی، سازمان برنامه و بودجه و بانک سپه به عنوان بانک عامل، پرداخت اعتبار 120 میلیارد تومانی محور نهاوند به کرمانشاه تأیید شد.

وی تصریح کرد: علاوه بر اعتبار تخصیص یافته از محل ماده 56، مبلغ 45 میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی و 30 میلیارد تومان از محل اعتبارات استانی برای این پروژه در نظر گرفته شده است.

شهبازی ادامه داد: احداث و تکمیل این جاده از مطالبات چندین ساله مردم شهرستان به ویژه اهالی بخش خزل است که خوشبختانه با پیگیری های مکرر و استفاده از ظرفیت های موجود این امر تحقق یافت.

عضو کمیسیون برنامه برنامه بودجه مجلس افزود: این محور به طول در مجموع 40 کیلومتر از نهاوند تا سه راهی قارلق بوده که تاکنون میزان 15 کیلومتر آن تعریض و ایمن سازی شده و مابقی پروژه در چند فاز در دست احداث و تکمیل است.

وی با بیان اینکه عملیات اجرایی محور نهاوند به فیروزان(تا سه راهی قارلق) با سرعت در حال اجراست، تاکید کرد: به گفته پیمانکار این پروژه در چندین جبهه با 15 دستگاه ماشین آلات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تایید پرداخت اعتبار محور نهاوند به سه راهی کنگاور

تایید پرداخت اعتبار محور نهاوند به سه راهی کنگاور