مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 آذر 1401 ساعت 09:002022-12-11ورزشي

دکتری فیزیولوژی: علمی که از تخته به زمین نیاید علم تمرین نیست


امروزه با بهره بردن از علم تمرین می توان پیشرفت هایی را در بین ورزشکاران و تیمهای ملی شاهد بود چرا که این علم می تواند بر اساس رشته های ورزشی برنامه های هدفمندی طراحی شود و به نتایج بهتری در عرصه های قهرمانی، - امروزه با بهره بردن از علم تمرین می توان پیشرفت هایی را در بین ورزشکاران و تیمهای ملی شاهد بود چرا که این علم می تواند بر اساس رشته های ورزشی برنامه های هدفمندی طراحی شود و به نتایج بهتری در عرصه های قهرمانی، جهانی، المپیک و .

دست پیدا کرد.

بهزاد نوشادی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: علم تمرین در ایران در حد حرف است.

در دنیا علم تمرین بنیادی است و بنیاد تمرینات تکنیکی و تاکتیکی، بدنسازی، آسیب شناسی ذهنی را شامل می شود که همگی مکمل هم هستند اگر این علم نباشد یک رشته قهرمانی خوب نمی تواند شکل بگیرد.

وی که دارای دکترای فیزولوژی ومتالوژی است اضافه کرد: یکی از عوامل فاصله های علم تمرین نداشتن تجهیزات، ابزار، دانش طراحی تمرین است که در چه زمانی، کجا، چگونه، چقدر و چه موقع کار کنیم یا اصطلاحا روشناسی یا طراحی تمرین است که در علم تمرین خیلی مهم هستند.

این استاد دانشگاه یادآور شد: متاسفانه در ایران علم تمرین از دانشگاه و آموزش جدا شده است یعنی جداگانه کمیته آموزش فدراسیون مدرک تولید می کند و از آن سو دانشگاه ها برای خودشان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دکتری فیزیولوژی: علمی که از تخته به زمین نیاید علم تمرین نیست

دکتری فیزیولوژی: علمی که از تخته به زمین نیاید علم تمرین نیست