مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 آذر 1401 ساعت 09:402022-12-11سياسي

فراخوان مرحله استانی هفتمین دوره مسابقات ملی پایان نامه سه دقیقه ای منتشر شد


رییس جهاددانشگاهی چهارمحال و بختیاری از انتشار فراخوان مرحله استانی هفتمین دوره مسابقات ملی پایان نامه سه دقیقه ای ویژه دانشجویان و فارغ التحصیلان دوره های تحصیلات تکمیلی در استان خبر داد.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری رییس جهاددانشگاهی چهارمحال و بختیاری از انتشار فراخوان مرحله استانی هفتمین دوره مسابقات ملی پایان نامه سه دقیقه ای ویژه دانشجویان و فارغ التحصیلان دوره های تحصیلات تکمیلی در استان خبر داد.

سیروس رضایی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: مسابقات ملی پایان نامه سه دقیقه ای (3MT) بستری برای رشد و تقویت مهارت های ارتباطی، بیانی و ایده پردازی در دانشجویان و فرصتی برای برقراری ارتباط بین فضای دانشگاه، صنعت و جامعه و کاربردی کردن پژوهش ها و تحقیقات دانشجویی است.

رییس جهاددانشگاهی چهارمحال وبختیاری تصریح کرد: شرکت کنندگان در این دوره از مسابقات فارغ التحصیلان و دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی و همچنین پژوهشگران دوره های پسادکتری خواهند بود.

وی ادامه داد: دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی باید پروپوزال خود را به ثبت رسانده و در حال تدوین پایان نامه خود باشند، بر اساس قوانین بین المللی صرفا دانشجویان می توانند در این مسابقات شرکت کنند، اما با توجه به این که دوره های قبلی مسابقات در ایران غالبا با حضور فارغ التحصیلان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان مرحله استانی هفتمین دوره مسابقات ملی پایان نامه سه دقیقه ای منتشر شد

فراخوان مرحله استانی هفتمین دوره مسابقات ملی پایان نامه سه دقیقه ای منتشر شد