مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 آذر 1401 ساعت 11:052022-12-11سياسي

درگذشت مادران چهار شهید دفاع مقدس


«گل بانو کریمی» مادر شهیدان «الیاس و خسرو زارع خفری» و «ماه جان فرجو» مادر شهیدان «جمعه و شهباز بیگی» از شهدای استان فارس در دوران دفاع مقدس به فرزندان شهیدشان پیوستند.

- گل بانو کریمی مادر شهیدان الیاس و خسرو زارع خفری و ماه جان فرجو مادر شهیدان جمعه و شهباز بیگی از شهدای استان فارس در دوران دفاع مقدس به فرزندان شهیدشان پیوستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پیکر مرحومه گل بانو کریمی امروز یکشنبه 20 آذر ساعت 14 و 30 دقیقه از بهشت زهرای شهر نورآباد ممسنی به سمت آرامستان محله جابه تشییع و در قطعه والدین شهدا به خاک سپرده می شود.

الیاس زارع خفری 26 بهمن سال 1361 در منطقه عملیاتی آبادان و خسرو زارع خفری 2 فروردین سال 1367 در جبهه غرب در منطقه عملیاتی خرمال به شهادت رسیدند.

همچنین پیکر مرحومه ماه جان فرجو امروز یک شنبه 20 آذرماه از محل منزل ایشان در روستای بسترم بخش حنا از توابع شهرستان بختگان به سمت گلزار مطهر شهدای این روستا تشییع می شود.

شهباز بیگی 27 بهمن سال 1364 در عملیات والفجر 8 در منطقه فاو ام القصر و جمعه بیگی نیز 21 بهمن سال 1364 در عملیات والفجر 8 در منطقه اروندرود به شهادت رسیدند.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درگذشت مادران چهار شهید دفاع مقدس

درگذشت مادران چهار شهید دفاع مقدس