مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 آذر 1401 ساعت 13:502022-12-11اقتصادي

تحویل اولین واحدهای مسکن ملی گیلان تا اواسط سال آینده


مدیر امور مسکن اداره کل راه و شهرسازی گیلان با بیان اینکه ساخت مسکن ملی در استان شروع شده است، گفت: برخی از این واحدها تا اواسط سال آینده تحویل داده می شود.

- ایسنا/گیلان مدیر امور مسکن اداره کل راه و شهرسازی گیلان با بیان اینکه ساخت مسکن ملی در استان شروع شده است، گفت: برخی از این واحدها تا اواسط سال آینده تحویل داده می شود.

حسین کشاورز در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: نهضت مسکن ملی با هدف تامین مسکن اقشار کم درآمد برنامه ریزی شده و در حال حاضر 2000 واحد مسکن ملی در رشت در حال ساخت است.

وی با بیان اینکه واحدهای مسکن ملی رشت در زمین های اطراف مسکن مهر در حال ساخت است، ادامه داد: تکمیل آورده متقاضیان شرط شروع ساخت واحدهای مکسن ملی است و همه کسانی که 40 میلیون تومان آورده اولیه را واریز کردند، واحدشان در حال ساخت است.

مدیر امور مسکن اداره کل راه و شهر سازی گیلان خاطرنشان کرد: اداره کل راه و شهرسازی مسئولیت ساخت واحدها مسکن ملی را بر عهده دارد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر وضعیت اجرای طرح مسکن ملی در گیلان خوب است و در صورت همکاری متقاضیان برای واریز وجه سرعت بیشتری نیز خواهد گرفت، اضافه کرد: پیش بینی می شود تحویل اولین واحدهای مسکن ملی گیلان تا اواسط سال آینده انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحویل اولین واحدهای مسکن ملی گیلان تا اواسط سال آینده

تحویل اولین واحدهای مسکن ملی گیلان تا اواسط سال آینده