مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 آذر 1401 ساعت 14:502022-12-11سياسي

روایت جانشین فرمانده سپاه از علت استعفای قاسمی


برادر رستم قاسمی یک لحظه از سپاه جدا نشد و اجازه نداد کسی درخواست کند که پرونده اش را به دولت بفرستند چون وزیر شده، یک ریال از جایی غیر از سپاه حقوق نگرفت و اینطور زندگی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، ایلنا نوشت : سردار فدوی، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در مراسم تشییع پیکر مرحوم رستم قاسمی عنوان کرد: مرحوم قاسمی غیرت خاصی داشت ما این غیرت را بعد از سال های طولانی بیش از 40 سال در لحظات مرگ هم دیدیم.

در حالیکه به صورت دوگانه برای کار و دیدن برخی متخصصان جهانی آن کشور (چین) رفته بود، قبل از اینکه به بیمارستان و آی سی یو برود جلساتی را برای کار گذاشت، این غیرت کاری را در حالی داشت که کل بدن برادر پاسدار رستم قاسمی را بیماری گرفته بود ولی غیرت پاسداری او هیچ گاه اجازه نداد حتی یک جلسه را تعطیل کند.

وی افزود: در طول این سال ها در نیروی دریای سپاه و در کل سپاه و دولت این یک شاخصه بسیار برجسته او بود این روایت را به تمام معنا درک کرده بود که اگر کل عبادت 10 عدد باشد 9 عدد آن خدمتگزاری به مردم است و در این روال بی نهایت بود و کاری نبود که به برادر قاسمی سپرده شود و به سرانجام نرسد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران یادآور شد: در سپاه کاملا اینطور بود خیلی از پروژه ها و کارهای زیرساختی که مردم روزانه با آن سر و کار دارند، در زمان مسئولیت برادر قاس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت جانشین فرمانده سپاه از علت استعفای قاسمی

روایت جانشین فرمانده سپاه از علت استعفای قاسمی