مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 آذر 1401 ساعت 15:202022-12-11سياسي

سرپرست باشگاه دانش پژوهان جوان منصوب شد


در حکمی از سوی وزیر آموزش و پرورش، «سیدرضا حسینی» به عنوان «سرپرست باشگاه دانش پژوهان جوان» منصوب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، طی حکمی از سوی وزیر آموزش و پرورش، سید رضا حسینی به عنوان سرپرست باشگاه دانش پژوهان جوان منصوب شد.

در متن این حکم آمده است: با توجه به صلاحیت و تجربیات ارزشمند جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست باشگاه دانش پژوهان جوان منصوب می شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال پیروی از منویات مقام معظم رهبری و سیاست های رییس جمهور ضمن توجه به اولویت ها و سیاست های وزارت متبوع در اجرای تعهدات ذیل موفق باشید: الف: طراحی خط مشی برنامه ریزی و اجرای برنامه های آموزشی فرهنگی و پژوهشی در ستاد و استان ها در چهارچوب اساسنامه مصوبات هیأت امنا و اسناد تحولی وزارت متبوع برای پاسخگویی توأمان به نیاز جامعه و افراد مستعد در ابعاد علمی فرهنگی، هویتی و حرفه ای.

ب: شناسایی جوانان دارای استعداد سرشار در رشته های مختلف علمی و هدایت آنها در مسیر اثرگذاری حداکثری برای تحقق اهداف مقدس نظام و تمدن اسلامی.

پ: جریان سازی و شبکه سازی در بدنه آموزش و پرورش برای افزایش اهتمام دانش آموزان و معلمان به علوم پایه و علوم انسانی و ایجاد علاقه علمی برای تلاش دامنه دار در شکوفایی علمی نسل آینده از طریق برگزاری ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرپرست باشگاه دانش پژوهان جوان منصوب شد

سرپرست باشگاه دانش پژوهان جوان منصوب شد