مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 آذر 1401 ساعت 18:052022-12-11سياسي

ادامه بررسی طرح ارائه خودرو در بورس کالا در جلسه کمیسیون صنایع


سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از ادامه بررسی طرح ارائه خودرو در بورس کالا در جلسه امروز کمیسیون صنایع و معادن خبر داد.

- سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از ادامه بررسی طرح ارائه خودرو در بورس کالا در جلسه امروز کمیسیون صنایع و معادن خبر داد.

روح الله عباسپور در گفت و گو با ایسنا در تشریح جلسه امروز یکشنبه (20 آذرماه) کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: دستور کار جلسه امروز کمیسیون در رابطه با طرح پیشنهادی آقای ایزدخواه در رابطه با ارائه خودرو در بورس کالا بود که الان بدون طرح هم ارائه می شود.

وی افزود: در نهایت اعضای کمیسیون صنایع و معادن به این نتیجه رسیدند که خودرویی که در بورس ارائه می شود به قیمت پایه ای که مد نظر است فروش رفت و اگر کشف قیمت شد که بیشتر از آن قیمت مد نظر خودرو بوده در اختیار دولت قرار بگیرد.

نماینده مردم بویین زهرا در مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: همچنین در جلسه امروز کمیسیون صنایع و معادن مسئولان مسئولان بسیج اصناف حضور داشتند که گزارشی از اقداماتشان برای اعضای کمیسیون ارائه کردند.

عباسپور در خصوص تعرفه واردات خودرو نیز گفت: منطقی معاون صنایع حمل و نقل وزارت صنعت، معدن و تجارت در جلسه حضور داشتند و در پاسخ به سوالی که از ایشان شد گفتند که 12 شرکت ثبت سفارش داده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه بررسی طرح ارائه خودرو در بورس کالا در جلسه کمیسیون صنایع

ادامه بررسی طرح ارائه خودرو در بورس کالا در جلسه کمیسیون صنایع