مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 آذر 1401 ساعت 10:152022-12-12پزشكي

آنچه باید درباره دیابت بارداری بدانید + درمان استاندارد


درمان استاندارد دیابت بارداری، انسولین است و در موارد خاص قرص های متفورمین را می توانیم برای درمان بگذاریم.

- آنچه باید درباره دیابت بارداری بدانید + درمان استاندارد ایسنا/کرمان یک فوق تخصص غدد گفت: درمان استاندارد دیابت بارداری، انسولین است و در موارد خاص قرص های متفورمین را می توانیم برای درمان بگذاریم.

دکترمحمدحسین گذشتی در گفت و گو با ایسنا درباره دیابت در بارداری اظهار کرد: در زمان بارداری قند خون از حالت عادی کمتر است یعنی قند ناشتا در بارداری باید کمتر از 92 باشد، در حالی که در افراد عادی قند ناشتای کمتر از 100، نرمال تلقی می شود و اگر فردی قند ناشتا بالاتر از 92 دارد، به او گفته می شود دیابت بارداری و اختلال در قند خون دارد.

وی با اشاره به اینکه زمان انجام آزمایش قند خون در بارداری متفاوت است، افزود: در اولین ویزیت متخصص زنان، از خانم باردار قند خون ناشتا گرفته می شود و اگر کمتر از 92 باشد نرمال است و اگر بالاتر باشد احتمال دارد دیابت بارداری داشته باشد.

گذشتی با بیان اینکه در واقع تعریف دیابت بارداری با آزمایشی است که با پودر گلوکز و در هفته 24 تا 28 بارداری انجام می شود، تصریح کرد: آزمایش قندخون در سه ماهه اول برای این است تا کسانی که از دیابت خود اطلاع ندارند را تشخیص بدهیم و به همین دلیل در منابع اختلاف نظر است کسانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آنچه باید درباره دیابت بارداری بدانید + درمان استاندارد

آنچه باید درباره دیابت بارداری بدانید + درمان استاندارد