مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 آذر 1401 ساعت 10:512022-12-12اقتصادي

شهر فروشی در ورودی شهرهای آذربایجان شرقی!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، اروجعلی علیزاده  امروز در جلسه بررسی وضع ایمنی و تصادفات راه های استان با اشاره به ناهمخوانی افزایش طول راه ها با امکانات و تجهیزات مورد نیاز برای نگهداری و مدیریت آن گفت: از سال 1390 تاکنون 400 کیلومتر بزرگراه و 300 کیلومتر آزادراه ساخته شده، اما تجهیزات ما در حد 10 سال گذشته است.

وی با تاکید بر لزوم تخصیص بودجه سالانه کافی برای نگهداری راه ها افزود: دورترین نقطه استان در شهر ترک میانه با مرکز استان 250 کیلومتر فاصله دارد و این امر نشان دهنده لزوم به روز رسانی امکانات راهداری و همچنین تجهیز بیمارستان های معین برای رسیدگی و درمان بیماران تصادفی است.

علیزاده همچنین از صدور مجوز و شهر فروشی در ورودی شهرهای استان انتقاد کرد و گفت: این مسئله در بلند مدت هزینه های زیادی را به مردم و دولت تحمیل خواهد کرد.

*افزایش سرعت تردد در جاده های کشور  معاون مرکز تدوین مقررات ایمنی حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی نیز در این نشست  گفت: سرعت تردد در محورهای کشور و آذربایجان شرقی بالاست و نیاز به توجه ویژه و کاهش سرعت به شدت احساس می شود.

هرمز ذاکری گفت: سرعت بالا و تجاوز به چپ یکی از عوامل اصلی تصادفات و شدت آن است و برای کاهش آن باید تدبیرهای لازم برای کاهش سرعت اندیشیده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهر فروشی در ورودی شهرهای آذربایجان شرقی!

شهر فروشی در ورودی شهرهای آذربایجان شرقی!