مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 آذر 1401 ساعت 11:552022-12-12فرهنگي

مجتبی امینی: گفتگو در قالب هنر، راهی برای حل مشکلات است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مجتبی امینی دبیر چهل و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر در اولین روز از شانزدهمین جشنواره «سینماحقیقت» ضمن بازدید از خانه جشنواره در پردیس سینمایی ملت درباره اهمیت سینمای مستند و جشنواره «سینماحقیقت» گفت: - مجتبی امینی ضمن بازدید از خانه جشنواره سینماحقیقت در پردیس سینمایی ملت گفت: سینمای مستند می تواند راهکارهای ویژه ای برای تصمیم سازان و تصمیم گیرندگان کشور در حوزه های مختلف رقم بزند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مجتبی امینی دبیر چهل و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر در اولین روز از شانزدهمین جشنواره سینماحقیقت ضمن بازدید از خانه جشنواره در پردیس سینمایی ملت درباره اهمیت سینمای مستند و جشنواره سینماحقیقت گفت: سینمای مستند از مهمترین بخش های سینمای دنیا و کشور ماست.

باتوجه به زنده بودن و پویایی که در این حوزه وجود دارد، سینمای مستند می تواند آینه هر جامعه ای و بازتاب کنش ها و واکنش های آن باشد.

به نوعی می توان آن را سینمای گفتمان نام گذاشت.

  وی افزود: باتوجه به موقعیت هایی که هر جامعه در آن قرار می گیرد، موضوعاتی در آن رخ می دهد که می تواند شامل مسائل اجتماعی، سیاسی، فرهنگی باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجتبی امینی: گفتگو در قالب هنر، راهی برای حل مشکلات است

مجتبی امینی: گفتگو در قالب هنر، راهی برای حل مشکلات است