مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 آذر 1401 ساعت 13:152022-12-12فرهنگي

مسابقه تفسیر سوره «یاسین» در بوشهر برگزار می شود


معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامی استان بوشهر گفت: مسابقه تفسیر سوره «یاسین» در بوشهر برگزار می شود.

- بوشهر- معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامی استان بوشهر گفت: مسابقه تفسیر سوره یاسین در بوشهر برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، وحید حیدری ظهر دوشنبه در نشست هماهنگی مسابقه قرآن در بوشهر اظهار داشت: در مسابقه تفسیر سوره یاسین از 163 نفر از نفرات زیر 18 سال و بالای 18 سال سن با اعطای جوایز نفیس تجلیل خواهد شد.

وی افزود: مهلت ثبت نام در مسابقه تفسیر قلب قرآن سوره مبارکه یاسین تا 30 بهمن ماه امسال است و علاقه مندان می توانند برای خرید کتاب تفسیر به منظور شرکت در این آزمون کتبی، به مؤسسات قرآنی در شهرستان های استان بوشهر مراجعه و یا با دبیرخانه مرکزی تماس بگیرند.

معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامی استان بوشهر اضافه کرد: زمان برگزاری آزمون کتبی مسابقه استانی تفسیر سوره مبارکه یاسین پنجم اسفندماه سال جاری ساعت 9 صبح است و همچنین نیز مرحله اختتامیه این دوره از آزمون تفسیر، یکشنبه 14 اسفندماه، ساعت 9 صبح برگزار خواهد شد.

در این جلسه زهرا کشاورزنیا از سوی دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی و معاونت فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامی استان بوشهر به عنوان دبیر هماهنگی و اجرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقه تفسیر سوره «یاسین» در بوشهر برگزار می شود

مسابقه تفسیر سوره «یاسین» در بوشهر برگزار می شود