مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 آذر 1401 ساعت 14:052022-12-12حوادث

بازداشت یک مامورنما در تهران/ زورگیران دهه هشتادی دستگیر شدند


رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری یک سارق پلیس نما، بازداشت سه زورگیر دهه هشتادی، دستگیری سارقی که اقدام به تقویت موتورخودرو برای فرار از دست پلیس کرده بود و .

- رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری یک سارق پلیس نما، بازداشت سه زورگیر دهه هشتادی، دستگیری سارقی که اقدام به تقویت موتورخودرو برای فرار از دست پلیس کرده بود و .

خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ جلیل موقوفه ای به تشریح برخی از ماموریت های ماموران پلیس پیشگیری در شبانه روز گذشته پرداخت و گفت: یکی از این ماموریت ها مربوط به دستگیری سارق مامورنما است.

روز گذشته تیم عملیات کلانتری 151 یافت آباد که به صورت نامحسوس در محدوده میدان الغدیر درحال گشت زنی بودند، فردی که لباس پلیس به تن داشت مشکوک شده و رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند.

ماموران در نخستین گام رفتار این فرد را به صورت نامحسوس تحت نظر قرار دادند.

وی ادامه داد: ماموران با رصد رفتار این فرد، مشاهده کردند که نامبرده با سوءاستفاده از لباس پلیس اقدام به اخاذی از شهروندان می کند که در همین راستا وارد عمل شده و این فرد را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

با انتقال این فرد به مقر پلیس، ماموران اقدام به بازرسی از وی کردند که در جریان آن تعدادی از وسایل و ادوات پلیسی و مدارک جعلی شامل یک دستگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازداشت یک مامورنما در تهران/ زورگیران دهه هشتادی دستگیر شدند

بازداشت یک مامورنما در تهران/ زورگیران دهه هشتادی دستگیر شدند