مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 آذر 1401 ساعت 14:102022-12-12سياسي

برنامه های رویداد «روایت حبیب» در خوزستان تشریح شد


رییس حوزه هنری خوزستان با اشاره رونمایی پوستر دومین رویداد فرهنگی و هنری «روایت حبیب» در استان، نحوه برگزاری برنامه های این رویداد را در استان تشریح کرد.

- اهواز- رییس حوزه هنری خوزستان با اشاره رونمایی پوستر دومین رویداد فرهنگی و هنری روایت حبیب در استان، نحوه برگزاری برنامه های این رویداد را در استان تشریح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد شهباز گهرویی ظهر امروز دوشنبه در آیین رونمایی پوستر دومین رویداد فرهنگی و هنری روایت حبیب در اهواز بیان کرد: این آیین با هدف تبیین شاخص های مکتب شهید قاسم سلیمانی در منزل سردار سرلشکر شهید علی هاشمی برگزار و به دست مادر این شهید از پوستر دومین رویداد فرهنگی و هنری روایت حبیب در اهواز رونمایی شد.

رییس حوزه هنری خوزستان عنوان کرد: سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی در هر سفر به خوزستان خود را ملزم می دانست که با مادر شهید علی هاشمی دیدار داشته باشد به همین دلیل آغاز حرکت فرهنگی کاروان روایت حبیب از منزل مادر شهید علی هاشمی در خوزستان برگزار شد.

وی افزود: برنامه های فرهنگی و هنری از جمله هنرهای نمایشی، نقالی و پرده خوانی، نمایشگاه عکس و تجسمی، محفل نقد کتاب، کارگروه هنرهای تجسمی، شب خاطره ویژه برنامه های کودک و نوجوان، شعر، موسیقی و سرود به این مناسبت در شهرستان های اهواز، دزفول و شادگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های رویداد «روایت حبیب» در خوزستان تشریح شد

برنامه های رویداد «روایت حبیب» در خوزستان تشریح شد