مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 آذر 1401 ساعت 15:002022-12-12ورزشي

کریمی: اعتبارات پژوهشی پاسخگوی نیاز فارس نیست


معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس با بیان اینکه اعتبارات پژوهشی استانی برای امور پژوهشی؛ اصلا پاسخگو نیست، گفت: پیگیری های لازم انجام شده تا از اعتبارات پژوهشی ملی هم به کمک این اعتبارات استانی بیاید.

- عبدالعلی کریمی دوشنبه 21 آذرماه در آیین گشایش نمایشگاه دستاوردهای علمی و پژوهشی فارس، بیان کرد: هفته پژوهش و فناوری نمادی است برای اینکه دستاوردهای پژوهشی در معرض دید عموم مردم گذاشته شود و تلاش ها و زحمات یک ساله در این عرصه مورد تقدیر قرار بگیرد.

او ادامه داد: در دنیای زورمدار امروز، ما باید خودمان به فکر خودمان باشیم؛ دشمنان همه امکانات خود را بسیج کرده اند و درصدد هستند که توان، قدرت و صلابت این مملکت را به زانو درآورند.

کریمی اضافه کرد: در ماه های اخیر دشمنان جنگ ترکیبی راه انداخته اند؛ فشارهای بسیار شدیدی وارد می کنند و تلاش دارند تا ما را از راه عظیمی که در پیش گرفتیم بازدارند و ما را مغلوب کنند، چراکه متوجه شدند این کشور می تواند در زمینه های علمی و پژوهشی حرف برای گفتن داشته باشد.

او با بیان اینکه همه دشمنان بسیج شده اند که جلوی پیشرفت کشور را بگیرند، گفت: با همه تحریم ها و محدودیت هایی که دشمنان ایجاد می کنند اما کشور همچنان مسیر پیشرفت خود را ادامه می دهد و بر موفقیت های خود می افزاید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کریمی: اعتبارات پژوهشی پاسخگوی نیاز فارس نیست

کریمی: اعتبارات پژوهشی پاسخگوی نیاز فارس نیست