مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 آذر 1401 ساعت 15:152022-12-12پزشكي

ارائه خدمات رایگان بهداشتی به 75 هزار دانش آموز خراسان شمالی


معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با بیان این که خدمات متعدد بهداشتی به گروه های سنی متعدد از جمله گروه های هدف نوجوانان از سوی این معاونت ارائه می شود، - ایسنا/خراسان شمالی معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با بیان این که خدمات متعدد بهداشتی به گروه های سنی متعدد از جمله گروه های هدف نوجوانان از سوی این معاونت ارائه می شود، گفت: 75 هزار و 29 دانش آموز پایه های هدف، تحت پوشش خدمات دانشگاه هستند.

دکتر محمدرضا اکبری در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: از این تعداد، در 6 ماه نخست امسال 28 هزار و 843 نفر از آن ها خدمات رایگان مراقبتی، بهداشتی و درمانی دریافت کرده اند.

وی با بیان اینکه در این بازه زمانی 38 هزار و 848 نفر در گروه سنی نوجوانان نیز از این خدمات بهره مند شده اند، افزود: گروه های هدف شامل گروه سنی 5 تا 18 سال هستند که به طور مرتب خدمات مراقبتی و بهداشتی پوست و مو، بیماری سل، دهان و دندان، سلامت اجتماعی، شنوایی، آسم، کنترل فشار خون و سلامت روان را دریافت کرده اند.

وی با بیان این که خدمات این گروه به پایه های اول، چهارم، هفتم و دهم ارائه شده است، ادامه داد: در پایه اول ابتدایی، از 27 هزار و 932 دانش آموز ثبت شده در سامانه سیب 16 هزار و 568 نفر، در پایه چهارم ابتدایی 3 هزار و 159 نفر از 16 هزار و 621 دانش آموز، در پایه هفتم 3


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمات رایگان بهداشتی به 75 هزار دانش آموز خراسان شمالی

ارائه خدمات رایگان بهداشتی به 75 هزار دانش آموز خراسان شمالی